دکتر ابوالفضل خدامرادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این ایام که ویروس کرونا با ورود غیر منتظره خود باعث دل مشغولی های فروانی شده،  هستند افرادی که چشمه سخاوت و مهرشان همچنان می‌جوشد و با کمک‌های خود قدمی در راه شفای بیماران برمی‌دارند،  نیتشان همنوایی و کمک به شفای بیماران است که ما آن را ارج می‌نهیم.

وی افزود: وراث نیک اندیش حاج عباس مطلبی با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی جهت خرید دستگاه اکو کاردیوگرافی، خیرنیک اندیش حاج رسول الوند با خرید دستگاه سونوگرافی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و خیر نیک پندار حاج تیمور قربانی با کمک ۱۱۰ میلیون ریالی خود جهت راه اندازی بخش ماموگرافی بیمارستان امام حسین(ع) کمک شایانی به حوزه درمان شهرستان کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بیجار یادآور شد: خیرین بیجاری همواره یاری رسان بخش بهداشت و درمان بوده و با تبلور ایثار و سخاوت راهی را برگزیدند که خداوند پیش رویشان قرار داده است، بی شک جزو برترین بندگان خداوند متعال هستند و این عمل خیر خواهانه شما عین عبادت خالق است.

وی تاکید کرد: مجموعه بهداشت و درمان بیجار و کادر درمانی و پزشکی بیمارستان امام حسین(ع)  مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام ایثارگرانه و سخاوتمندانه اعلام می‌دارد و از درگاه خداوند رحمان، توفیق نیل به اهداف الهی و انسانی را برای ایشان آرزو می‌کند.

دکتر خدامرادی از آغاز فعالیت کارگاه تولید ماسک رایگان در دبیرستان اندیشه این شهر هم خبر داد و گفت: با همکاری معلمان، اقشار فرهنگی کارگاه خیاطی دبیرستان اندیشه ماسک رایگان برای قشر کم درآمد و آسیب پذیر جامعه تولید و در میان آنها توزیع می‌کند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.