علیرضا خوشبخت روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته احسان و نیکو کاری اظهار داشت: این میزان زکات جمع آوری شده شامل زکات فطریه، مال التجاره، کفاره و زکات غلات است و صرف پروژههای عمرانی عام المنفعه می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون این شهرستان چهار هزار و ۶۰۰ خانوار تحت پوشش دارد که سرپرست  ۲ هزار و ۳۰۰ مورد آن  زن سرپرست خانوار است افزود: علاوه بر آن ۴۱۵ نفر یتیم و کودک نیازمندتحت پوشش نیز تحت حمایت های این کمیته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: در سال جاری این کمیته از محل کمک‌های مردمی و هزینه ساخت، خرید و تعمیرمسکن درشهر و روستا را برای ۶۰ خانواده پرداخت کرده است.

خوشبخت یادآور شد: همچنین در سال جاری ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال را به مددجویان این شهرستان پرداخت کرده و علاو بر آن ۲۷ مددجوی تحت پوشش را قالب طرح کار فرمایی بکارگیری کرده است.

وی همچنین از ازاصحاب رسانه برای هرچه باشکوه ترنمودن جشن نیکوکاری دعوت کرد و افزود: روش‌های مشارکت درجشن نیکوکاری در این شهرستان امسال به منظور پیشگیری از ابتلا بیماری کرونا تنها به صورت واریز به به حساب ۰۱۱۱۲۶۲۱۰۳۰۰۱ نزد بانک ملی امکان‌پذیر است.

شهرستان کامیاران با ۱۰۲ هزار نفر جمعیت در ۶۵ کیلومتری جنوب شهر سنندج مرکز کردستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.