سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان اظهار داشت: قدرت و توانایی‌های مجلس شورای اسلامی از بسیاری از نهادها و دستگاه‌ها بالاتر و گسترده‌تر است و این امر را رسانه‌ها می‌توانند تبیین کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید کسی را انتخاب کنند که بتواند از ظرفیت‌های خدادادی کشور برای رفاه مردم استفاده کرده و بتواند در مقابل آمریکا بایستد، افزود: باید مجلسی انقلابی انتخاب شود و به طور قطع در پی آن دولتی انقلابی خواهیم داشت. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: خود نامزدهای انتخابات، مکان‌هایی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد و تولیدات تبلیغاتی و فرهنگی آنها مورد حمله و تخریب قرار می‌گیرد تا مردم را از حضور پر رنگ دلسرد کنند.

سردار حسینی با اشاره دشواری کار در رسانه اظهار داشت: خبرنگاری شغلی سخت، سنگین و استرس‌زا است به طوری که اگر از کسی تعریف و یا انتقاد شود و یا اگر آسیبی و معضلی مطرح شود در هر صورت مورد خوشایند افرادی و دلخوری کسان دیگری قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: کار رسانه تعطیلی نمی‌پذیرد، وقت نمی‌شناسد و کسی موفق و تاثیرگذار است که در لحظه رویدادها را شکار کند و با در نظر گرفتن سرعت، دقت و صحت به مخاطب برساند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: خبرنگار ضمن انعکاس واقعیت‌ها، راه‌حل‌ ارائه می‌دهد، ارزش‌ها را تقویت و به مدیران برای انجام وظایف کمک می‌کند.

سردار حسینی اظهار داشت: تلفات جنگ سخت مشخص و در مقابل چشمان همه است و در نهایت مورد تجلیل قرار می‌گیرند اما در جنگ نرم کشته‌ها زیاد، بمباران‌ها وحشیانه است و کسانی که مورد تهاجم قرار گرفته‌اند شناخته نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه نباید در جنگ نرم در زمین حریف بازی کنیم افزود: در این جنگ اهالی رسانه باید به علم روز مسلط، سواد رسانه‌ای داشته و وقت نشناس باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اضافه کرد:  این سردار عزیز بسیار موثر بود و به این دلیل به شدت تخریب شد اما تاثیری نداشت و دست به ترور و حذف فیزیکی او زدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.