وجیه‌الله نوروزی شامگاه پنجشنبه در جشن بزرگ انقلاب در سالن ۹ دی ابهر، با تبریک دهه مبارک فجر، با تقدیر از اعضای ستاد دهه فجر، اظهار کرد: اگر بخواهیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی صحبت کنیم زمان بسیاری لازم است.
وی با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در حوزه، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، علمی و پژوهشی تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح یکی از همین پروژه های دانش بنیان در حوزه فناوری بودیم که در دانشگاه آزاد واحد ابهر راه اندازی شد.
این مسؤول خاطرنشان کرد: همه ما با توجه به دینی که شهدا بر گردن ما دارند وظیفه داریم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم.
فرماندار ابهر تاکید کرد: در حوزه عمران شهری نیز در ابهر اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده که همه اینها از برکات خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رییس شورای اسلامی شهر ابهر نیز با تبریک دهه مبارک فجر به مردم ولایتمدار و خانواده شهدا، افزود: این روزها یادآور سرآغاز طلوع دوباره اسلام و مقطع رهایی ملت ایران است.
نجیب حسینی با اشاره به اقداماتی که پس از انقلاب در شهرستان ابهر، انجام شده است، تصریح کرد: همه این اقدامات نشان از کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره پنجم شورای اسلامی، ابراز کرد: شهرداری و شورای شهر ابهر با اتحاد و همدلی و همکاری پرسنل زحمتکش در زمینه زیبا سازی شهری براساس بودجه ریزی و منابع موجود با رعایت مدیریت مصرف اقدامات خوبی انجام داده است.
این مسؤول بهره برداری از سالن ۹ دی، ساخت پردیس سینمایی، سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه ارغوان، ساخت دیوارهای حفاظتی در محل های خطرناک برای کاهش اثرات بلایای طبیعی مانند سیل در اطراف رودخانه و مسیل ها، ساخت آرامستان جدید و احداث ساختمان اداری و خدماتی شهرداری ناحیه دو حسین آباد و حل مشکل زمین‌های قولنامه ای را نمونه های کوچکی از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی در دوره پنجم عنوان کرد.
گفتنی است با توجه به نام‌گذاری ششمین روز از دهه فجر انقلاب به نام ایثار و شهادت از پدر شهیدان محمدرضا و علیرضا نوروزیان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.