غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در جلسه شورای ادارای این شهرستان باحضو رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه افزود: مردم  متدین و نجیب و ولایتمدار این شهرستان همواره وفادار به نظام بوده و در همه صحنه‌های انقلاب مشارکت گسترده داشته‌اند.

وی اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مشنا خدمات گسترده‌ای برای این شهرستان بوده و گام‌های مثبتی در راستای عمرانی و آبادانی برداشته شده‌است.

وی گفت: این شهرستان دارای طرفیت‌های بالقوه از جمله دریا است که باید نهایت استفاده از این نعمت خدادادی برده شود.

فرماندار گناوه افزود: باتوجه به اینکه شغل ۸۰ درصد  مردم این شهرستان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم  به دریا وبسته است، در حوزه اقتصادی از این ظرفیت  گام‌های خیلی خوبی برداشته شده‌است.

وی بیان کرد: سایت‌های پرورش میگوی بندرریگ، رودشور جنوبی و حله نقش موثری در برداشتن گام اقتصاد مقاومتی  در این منطقه مرزی داشته است.

مهرجو  گفت: اجرای طرح مجتمع پرورش میگوی ۲۷۰۰ هکتار رودشور شمالی یکی از گام‌های مهم دولت در اجرای منویات رهبر در خصوص اقتصاد مقاومتی است که زمینه ارزآوری برای کشور و اشتغال پایدار را برای مردم فراهم خواهد کرد.

فرماندار گناوه افزود: در حوزه قضایی و انتظامی و  تشکیلات مرتبط این حوزه و پیشگیری از جرایم به تناسب رشد شهر و گستردگی اقدام‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: افتخار داریم که در دهه فجر امسال باوجود مشکلات اقتصادی کشور ۵۵ پروژه با اعتبار ۶۷۰ میلیاردریال در این شهرستان افتتاح و اجرایی شده است.

مهرجو ادامه داد: باوجود تلاش دشمنان و نظام سلطه در جهت القای ناامیدی در بین مردم، اما باحضور گسترده در راهپمیایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی باردیگر همانند حضور میلیونی  در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی وفاداری خودرا به نظام و انقلاب و شهدا یک بار دیگر به اثبات خواهند رساند.

امام جمعه گناوه نیز سفرهای استانی مسئولان کشوری را باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه عنوان کرد و گفت: این حضور و بررسی مشکلات مردم از نزدیک باعث الفت مردم نسبت به نظام و قوای سه گانه  می‌شود.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: مسئولان شهرستان گناوه در سایه تعامل و تفاهم برای رفع مشکلات مردم و آسیب های اجتماعی تلاش و همت می‌کنند.

وی گفت: مردم این دیار مرزی پس از گذشت ۴۰ سال از عمرباشکوه انقلاب به نظام و ولایت وفادار و هرکجا احساس کنند به آنان نیاز است حضوری پرشور خواهند داشت.

امام جمعه گناوه بیان کرد: مردم مومن و متدین وولایی این شهرستان باحضور گسترده در راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی آرزوهای شوم دشمنان را یک بار دیگر خنثی و ناکام خواهند کرد.

رئیس دادگستری گناوه گفت: در راستای تاکید و سیاست‌های رئیس قوه قضاییه  جهت تکریم ارباب رجوع و تعیین و تکلیف پرونده‌ها ، دادگستری شهرستان بویژه شعب حقوقی خارج از وقت اداری در شعب حضور پیدا و رسیدگی می‌کنند.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی افزود:  مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان همچنین  در زمینه مقابله با قاچاق کالا و فساد،  زمین‌خواری، تجاوز به حریم دریا و رودخانه و اراضی دولتی  با تعامل دستگاه‌های مرتبط  با جدیت پیگیر و برخورد قاطعانه می‌کند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.