استاندار مرکزی روز دوشنبه در جمع مردم روستای «جفدان» بخش «رودبار» شهرستان تفرش، افزود: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی  اجرا و تکمیل شده است و با بهره‌برداری از آن‌ها بیش از ۶۰ فرصت شغلی فراهم شد. 
سید «علی آقازاده» افزود: هدف از اجرای برنامه‌های عمرانی، تامین زیرساخت‌های لازم برای تشویق حضور و جذب سرمایه‌گذاران در راستای توسعه فرآیند و تولید و در نتیجه ایجاد اشتغال است که موفقیت‌هایی در این خصوص ایجاد شده است. 
وی بیان کرد: خانواده دولت در استان نسبت تامین آب کشاورزی به‌ویژه در مناطقی که از این طریق امرار معاش می‌کنند توجه جدی دارد و در همین راستا منابع مالی بالغ بر ۲ میلیارد ریال برای لایروبی قنات روستای جفدان تخصیص شد و این طرح باید تا پایان خرداد سال آینده به‌ بهره‌برداری برسد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: اصلاح شبکه آب آشامیدنی تفرش بیش چهار هزار میلیارد ریال نیاز دارد که بخشی از آن‌در حال اجرا است اما، تامین آب کشاورزی این منطقه از اولویت بیشتری برخوردار است. 
آقازاده با بیان اینکه اعتبار حوزه راه‌های استان محدود است، ادامه داد: آسفالت و زیرسازی راه ۶ کیلومتری روستای «فلوجرد رودبار» بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که می‌طلبد برآوردها و نیازسنجی‌های مورد نیاز در این طرح اجرا و سپس برای تامین اعتبار آن چاره‌اندیشی کرد. 
وی، مردم را به حضور پر شور در انتخابات دعوت کرد و گفت: شرکت در این فرآیند ملی یک وظیفه عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد و پس از آن نیز حضور در پای صندوق‌های رای نشان از بصیرت و هوشمندی ملت ایران است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: برخی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با صرف هزینه‌های میلیاردی و تخریب دولت سعی در تشویش اذهان عمومی دارند و مردم باید بدانند این افراد به هیچ عنوان دلسوز  نیستند. 
آقازاده گفت: علاوه بر ۵۵ طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان، ۲۶۵ واحد مسکونی نیز در این منطقه بازسازی می‌شود که مراحل اجرایی در  ۱۳۶ واحد بهسازی و مقاوم‌سازی است و در این راستا ۲هزار و ۱۲۸ تن سیمان توسط مقام معظم رهبری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال اهدا می‌شود.
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کانون فرهنگی تربیتی معصومیه (زنده یاد حاج ابراهیم کاریابی) در شهرستان تفرش با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید. 
این کانون فرهنگی تربیتی در فضایی با زیربنای یک‌هزار و ۲۱۰ مترمربع در دو طبقه مشتمل بر ۶ کلاس و یک سالن آمفی تئاتر، ۸۲۷مترمربع محوطه‌سازی و ۱۵۷ مترطول دیوارکشی ایجادشده و بهره برداری رسیده است. 
برای ساخت  این کانون فرهنگی تربیتی سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار صرف شده که از محل منابع ملی و استانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی تامین شده و زمین این مجموعه نیز از سوی یک خیر محلی اهدا شده است.
طرح هادی روستای «جفتان» از توابع شهرستان تفرش از طرح هادی این روستا، ۳۵۰ مترطول جدول‌گذاری، ۹۰۰ مترمربع محوطه‌سازی، سه هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع آسفالت اجرایی شده است. 
همچنین برای بهره‌برداری از طرح هادی این روستا ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی تامین شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.