در گرامیداشت یازدهمین روز از دهه مبارک فجر پایگاه فوریت های پزشکی روستای حسین آباد بخش مرکزی شهرستان سروآباد با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان سروآباد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این پایگاه خدماتی درمانی با اشاره به اینکه روستای حسین آباد به عنوان دروازه ورود به منطقه هورامان اهمیت ویژه ای داردافزود: باتوجه به اینکه منطقه هورامان جاده دسترسی آن، مسیری پرپیچ و خم و صعب العبور است، هر ساله شاهد سوانح جاده‌ای در این منطقه هستیم و باتوجه به مسافت زیاد این منطقه با مراکز درمانی شهرستان احداث یک پایگاه اورژانس در نزدیکترین محل ضروری بود.

کامیار میرزایی گفت: این پایگاه اورژانس با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال ساخته شده و نیروهای فوریت پزشکی به صورت شبانه روزی در این پایگاه مستقر هستند که در صورت وقوع حوادث در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شوند.

فرماندار سروآباد یادآور شد: افتتاح مرکز مشاوره ازدواج مرکز بهداشت شهرستان سروآباد از دیگر طرح های افتتاح شده در یازدهمین روز از دهه فجر در شهرستان سروآباد بود.

میرزایی اضافه کرد: کلنگ گاز رسانی به ۲ روستای دیوزناو و جولانده در بخش مرکزی شهرستان سروآباد با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال از مهمترین طرح هایی بود که در گرامیداشت دهه مبارک فجر به زمین زده شد.

وی افزود: با گاز رسانی به این ۲ روستا تعداد ۱۶۴ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و باتوجه به طرح مطالعاتی انجام شده برای اتمام این پروژه حدود ۹ کیلومتر خط لوله شبکه استفاده می شود.

میرزایی تاکید کرد: گاز رسانی به دورترین روستاهای شهرستان سروآباد که در مناطق صعب العبور قرار گرفته اند از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم ما باید قدردان این نعمت الهی و این نظام باشند.

دهه فجر امسال بیش از ۲۳۳ پروژه در قالب ۷۰ با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در سروآباد کلنگ زنی یا افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

از ۱۲ بهمن همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.