علیرضا غنی زاده روز شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی افزود: پس از اجرای کامل این طرح که با حمایت های مسئولان استانی قابل اجراست، علاوه بر رفع نیاز داخل استانی، گوشت تولیدی به دیگر استان های کشور نیز صادر می شود.
وی اضافه کرد: این طرح ظرفیت های تولیدی ماکو و چالدران را به لحاظ پرواربندی تحت پوشش قرارداده و در ایجاد اشتغال نیز بسیار موثر خواهد بود.
وی اظهار کرد: آذربایجان غربی با توجه به شرایط آب وهوایی می تواند در تولیدات کشاورزی ودامداری نقش ویژه ای داشته باشد و احداث این گاوداری گوشتی نیز در این راستاست.
رئیس هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: مجتمع اقتصادی کمیته امداد دارای نیروهای متخصص وکارشناسان زبده ای است و هم اکنون یک هزار و 500 کارشناس درحوزه های باغبانی، زراعت و دام با این مجتمع همکاری دارند.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار حمایت همه جانبه خود را از فعالیت های هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور در استان اعلام کرد و افزود: تولیدات مجتمع باید هدفمند بوده و از طریق نمایشگاه های بزرگ محصولات تولیدی برای بازاریابی و فروش به نمایش گذاشته شود.
به گزارش ایرنا، نزدیک به 140 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
کمیته امداد امام(ره) که از نخستین نهادهای راه اندازی شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی در اسفند سال 57 به فرمان امام خمینی(ره) بوده، در 38 سال گذشته در راستای اهداف راه اندازی خود از جمله کمک به محرومان و نیازمندان، پرداخت کمک هزینه های مختلف از جمله ازدواج، جهیزیه، تحصیل و مسکن و همچنین اجرای طرح های گوناگون از جمله اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، محسنین و جشن های نیکوکاری و عاطفه ها فعالیت های گسترده ای با همراهی مردم انجام داده است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.