به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان تنکابن که در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) پارک مادر برگزار شد ، افزود : در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه آزادسازی سواحل استان و بویژه غرب مازندران صورت گرفته که به عنوان نمونه می توان به شهرستان نوشهر اشاره کرد که تقریبا تمامی سواحل بدون آنکه کسی زندانی شود ، آزاد شد.
وی با بیان اینکه تخلف های عمومی با مدعی العموم قابل پیگیری است ، اظهار داشت : برخی تخلف ها همچون تخریب منابع طبیعی یا برخی بی اخلاقی ها که جنبه عمومی دارد نیاز به شاکی خصوصی ندارد و می توان از طریق مدعی العموم به آن رسیدگی کرد .
تقوی فر خاطر نشان کرد : قضاوت امری الهی است و پذیرش چنین مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید فرصتی برای بندگی خداوند باشد.
وی با تاکید بر لزوم دین داری و رعایت قانون و شرع در بین قضات دادگستری ، بیان داشت : اگر با این سه ویژگی مهم در کارهایمان ضعیف عمل کردیم، مطمئن باشید که ضربه خواهیم خورد.
رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد : اگر چه برای رفع مشکلات و کمبودها تلاش خواهیم کرد ، اما صبر در برابر آنها زندگی را آسان می کند و با اتکا به خداوند می توان کمبودها را تحمل و به رغم کاستی ها ، برای خدمت به جامعه اسلامی تلاش کرد.
امام جمعه تنکابن نیز در این آیین نسبت به تصرف سواحل این شهرستان توسط دستگاه های رسمی اعتراض کرد و افزود : متاسفانه در سال های اخیر بسیاری از سواحل دریا در منطقه توسط دستگاه های رسمی با عناوینی همچون مراکز تحقیقاتی و آموزشی تصرف شده اند و هیچگونه برخوردی هم با انها صورت نگرفته است.
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر افزود : آزادسازی سواحل باید محکمتر و با جدیت بیشتری انجام شود چرا که این مسئله خواست نظام و مردم است.
وی با انتقاد از نهادینه شدن برگزاری پارتی های شبانه در تنکابن ، اظهار داشت : اینگونه مفاسد اخلاقی باید برای همیشه از این منطقه برچیده شود و با متخلفان به شدت برخورد شود.
مدیر کل دادگستری استان مازندران در این آیین نبی محسنی بندپی را به عنوان رییس دادگستری شهرستان تنکابن معرفی و از زحمات قربان رستمی قدردانی کرد.
همچنین احسان وحیدی نیز به سمت دادستان عمومی شهرستان تنکابن منصوب گردید.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.