هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور با دیدار وچان و سینای بوشهر در ورزشگاه ملک نیا سنندج دنبال شد و دو تیم از ساعت ۱۰ صبح جمعه رو در روی هم قرار گرفتند و شاگردان رحمتی با چهار گل از مهمان خود پذیرایی کردند.
 در این بازی سمیه خرمی ۲ گل، هلاله عبداللهی و مرضیه نیکخواه هر کدام یک گل برای نماینده فوتبال کردستان در رقابت های لیگ برتر به ثمر رساندند.  
مدیر فنی وچان در پایان این بازی در گفت و گو با خبدنگار ایرنا گفت: از عملکرد تیم راضی نیستیم و انتظار بازی بهتری را داشتیم چرا که بازیکنانم امروز بازی قابل قبولی ارائه ندادند و کاملا ضعیف عمل کردند.

شرمین رحمتی افزود: در این بازی سه یار اصلی خود (مخدومی، فرهمند و اردستانی) را به دلیل محرومیت و بنی طالبی را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم با این وجود سه امتیاز بازی را گرفتیم تا همچنان جایگاه خود در رده بندی را حفظ کنیم ولی می توانستیم گل ای بیشتری بزنیم.
تیم وچان کردستان هم اکنون با ۴۲ امتیاز، ۵۳ گل زده و سه گل خورده و با سه امتیاز اختلاف در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال بعد از تیم شهرداری بم قرار دارد، این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر جمعه هفته آینده مهمان آویسای خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.