مسئول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان خوزستان چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در نهایت تیم‌های شهدای دوکوهه اندیمشک، پرسپولیس شوش، ایرانمهر خرمشهر و جنوب سوسنگرد برابر حریفانشان به برتری رسیدند.

عبدالنبیشولی افزود: در این هفته از رقابت ها تیم‌های شهدای دوکوهه اندیمشک و قدس ماهشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم شهدای دوکوهه به پایان رسید. همچنین دیدار تیم های آبی پوشان حمیدیه و فرهنگ رامهرمز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

وی گفت: دیدار تیم‌های بهمئی رامهرمز و نوید دانه رامهرمز یک بر یک شد. مصاف تیم‌های پاسارگاد رامشیر و پرسپولیس ویس ۲ بر ۲ پایان یافت.

وی ادامه داد: دیدار بین ۲ تیم سرخ آبی صیدون و پرسپولیس شوش سه بر ۲ به سود پرسپولیس به پایان رسید.ایرانمهر خرمشهر نیز سه بر یک از سد تیم استقلال زیدون عبور کرد و جنوب سوسنگرد سه بر یک شهرداری بندرامام را شکست داد.

به گزارش ایرنا در این هفته تیم آنزان ایذه استراحت داشت. هم اکنون تیم فرهنگ رامهرمز با ۳۲ امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان قرار دارد.

قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده خوزستان به لیگ دسته سه کشور راه می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.