مهدی خوش‌اقبال شامگاه شنبه در پایان دیدار تیم‌های شهریار ساری و شهرداری سمنان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی در ورزشگاه سیمرغ شهر سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: فقدان توانمندی مدیران در برنامه‌ریزی طولانی مدت نشان می‌دهد نمی‌توان امیدی به آینده درخشان داشت.

وی فوتبال ساحلی شهرداری سمنان را از سرمایه‌های این استان برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیران از اکنون به‌ منظور حفظ این ظرفیت برنامه ریزی کنند تا تیم در پایان مهرماه بسته و تمرینات آن آغاز شود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان تصریح کرد: بازیکنان فوتبال ساحلی از امروز تا اسفندماه باید منتظر تصمیم مدیران در خصوص تیم‌داری باشگاه و حضور یا حضور نیافتن این تیم در لیگ برتر آینده باشند.

وی آغاز تمرینات تیم شهرداری سمنان دو هفته مانده به شروع لیگ برتر آینده را ناخوشایند عنوان و خاطرنشان کرد: با این وضعیت فوتبال ساحلی سمنان و تصمیم‌گیری دقیقه نودی، بهتر است تیم‌داری از سوی باشگاه نشود.

خوش‌اقبال با اشاره به حمایت هواداران از تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در طول نیم فصل لیگ برتر، اضافه کرد: حضور تماشاگران و هواداران این تیم در ورزشگاه سبب ایجاد انگیزه در بازیکنان و کادر فنی در کسب موفقیت بود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان یادآور شد: زمانی که بانوان می توانند در کمال آرامش در ورزشگاه حضور یابند و این گونه تیم‌ها را تشویق کنند، مسوولان برای ساماندهی جایگاه این قشر در ورزشگاه سیمرغ اهتمام ورزند.

دیدار تیم های شهرداری سمنان و شهریار ساری از چارچوب هفته بیست و دوم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی تیم سمنانی همراه بود.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در پایان لیگ برتر کشور در رده هشتم و شهریار ساری در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۲ تیم و به صورت دوره ای رفت و برگشت برگزار شد. شهرداری سمنان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حائز عنوان هفتم شد.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.