مرتضی دهرویه شامگاه جمعه در پایان دیدار تیم های شهرداری سمنان و ایفا اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی در سمنان، در گفت و گو با ایرنا افزود: ایجاد مشوق ها زمینه مشارکت واحدهای صنعتی بیشتری را در حوزه ورزش به ویژه فوتبال ساحلی فراهم می کند.
وی با اشاره به هواداران بی شمار رشته های ورزشی مانند فوتبال ساحلی، بیان کرد: فوتبال ساحلی با هواداران فراوانش ظرفیت مناسبی برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است که باید از آن بهره برد.
دهرویه با بیان اینکه توجه به ورزش کمک به پویایی جوانان کشور است، تصریح کرد: باید به فکر منابع مالی پایدار در ورزش بود تا در دراز مدت تیم داری دچار مشکل نشود.
وی با بیان اینکه تیم ایفا اردکان در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، اضافه کرد: بازیکنان این تیم با ارائه بازی منسجم و بهره گیری از تاکتیک های تیمی توانستند از موقعیت های به دست آمده در این دیدار حداکثر بهره را ببرند و به موفقیت دست یابند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان به برخی از اشتباهات فردی بازیکنان این تیم اشاره و تاکید کرد: نقاط ضعف و اشتباهات در دیدار امشب برطرف می شود تا بازیکنان بازی خوبی را در برابر تیم شهدای چلیچه شهرکرد در هفته بعد به نمایش بگذارند و نتیجه خوبی حاصل شود.
وی با بیان اینکه حمایت از سوی مسوولان استانی برای دستیابی به موفقیت تیم شهرداری سمنان ضروری است، خاطرنشان کرد: داشتن آرامش و روحیه مناسب در بازیکنان لازمه ارائه بازی خوب و گرفتن نتیجه مطلوب است که بیش از هر مساله ای نیاز به حمایت مسوولان دارد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان یادآور شد: بازیکنان جوان این تیم برای کسب موفقیت و درخشش در رقابت های لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار می گیرند.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های شهرداری سمنان و ایفا‌ اردکان از چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی هفت بر چهار تیم ایفا اردکان همراه بود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.