گلاویژ فتاحی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در هر جامعه‌ای تریبون‌هایی برای نشر آگاهی و اطلاعات وجود دارد، اظهار داشت: فردی با قلمش، یکی از طریق لنز دوربین خود و تعدادی هم با بیان شیوا و رسا و علم و دانشی که در اختیار دارند به اقشار مختلف مردم آگاهی‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: به منظور افزایش آگاهی‌ افرادی که می‌توانند در جامعه اقدام به اطلاع‌رسانی کنند، سلسله برنامه‌های آموزشی اجرا می‌کنیم و دراین راستا از مدیران مراکز آموزشی که مجوز خود را از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اخذ کردند، دعوت می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان افزود: یکی از این دوره‌های آموزشی اوایل هفته جاری با حضور خبرنگاران، فیلمسازان، اساتید دانشگاه حتی مدیران کانال‌های پرمخاطب حوزه اجتماعی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

فتاحی با اشاره به اینکه بی‌توجهی به آسیب‌های اجتماعی منجر عواقب ناخوشایندی را به دنبال دارد، یادآور شد: آسیب‌های اجتماعی هر شهرستان، بخش و حتی هر محله باید شناسایی شود و بی‌شک معضلات موجود در مناطق مختلف می‌تواند

دبیرخانه ستادساماندهی امور جوانان از برگزاری نشست آموزشی و مطالبه‌گری برای گروه‌های مرجع خبر  داد و گفت: نخستین کارگاه آموزشی در این رابطه هم در حوزه ورزش و با حضور مدال‌آوران و مربیان برگزار می‌شود.

در حال حاضر حدود ۳۰۰ هیات ورزشی در بخش زنان و مردان در شهرستان‌های کردستان و بیش از ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته‌های مختلف ورزشی در این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.