مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تولید سالانه آب شرب در سنندج، معادل تولید و توزیع پنج ماهه آن در کل استان است.

محمدحسین محمدی اضافه کرد: ۵۰ میلیون مترمکعب آب تولیدی سالانه در سنندج از طریق یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال و انشعاب‌های شهری میان مشترکان بخش های مختلف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۲۷ میلیون مترمکعب آب در این شهر تولید شده است، یادآور شد: یک هزار و ۸۰۰ لیتر آب بر ثانیه در سنندج تصفیه شده و مورد استفاده مشترکان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان گ  فت: تصفیه خانه شماره یک سنندج در سال ۶۱ و شماره ۲ در سال ۹۴ به بهره برداری رسیده و اکنون هر کدام یک هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب تصفیه و وارد شبکه شهری می‌کنند.

محمدی بر تلاش برای اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و انتقال آب کردستان تاکید کرد و افزود: سالانه حدود ۱۰۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه در شهرهای مختلف این استان انجام می‌شود.

شرکت آبفای شهری کردستان در استان دارای ۳۷۴ هزار مشترک آب و در سنندج دارای ۱۵۱ هزار اشتراک است، ضمن اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از خدمات این شرکت برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.