مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در 10 ماهه سال 97 بیش از 57 میلیون متر مکعب آب شرب برای 21 شهر استان زنجان تولید شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر ، گفت: میزان تولید آب شرب در سال گذشته در همین مدت 60 میلیون متر مکعب بود که امسال به دلیل کاهش مصرف و آب بدون درآمد این میزان 3.4 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: سرانه تولید آب هر شهروند نیز در استان زنجان امسال 250 لیتر در شبانه روز بوده است که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی گفت: بیشترین سرانه تولید آب شرب به ترتیب مربوط به شهرهای چورزق ، گرماب و ماهنشان و کمترین سرانه تولید نیز در شهرهای نیک پی ، زرین رود و سجاس بوده است.

جزء قاسمی اضافه کرد: سرانه مصرف خانگی در شهرهای استان نیز در 10 ماهه سال جاری 186 لیتر در شبانه روز بوده که 5 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

این مسئول گفت: بیشترین سرانه مصرف آب شرب به ترتیب مربوط به شهرهای چورزق ، حلب و ماهنشان بوده و مصرف سرانه آب در شهر زنجان نیز 186 لیتر برای هر نفر در شبانه روز است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: میزان مصرف آب شرب در استان زنجان در 10 ماهه سال جاری بیش از 43 میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 3 درصدی داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.