مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این مقدار ۲۴ میلیون و ۸۳۹ هزار مترمکعب آن از منابع زیرزمینی و ۳۶ میلیون و ۷۳۹ هزار مترمکعب نیز از منابع سطحی تولید شده است.

محمدحسین محمدی بیشترین حجم آب تولیدی را مربوط به شهر سنندج با ۲۶ میلیون و ۷۶۷ هزار مترمکعب اعلام کرد و افزود: پس از آن بیشترین میزان آب تولیدی در مریوان با هفت میلیون و ۳۰۴ هزار و سقز با هفت میلیون و ۲۶۰ هزار مترمعکب بود.

وی با اشاره به اینکه حجم فاضلاب جمع آوری شده در ۶ ماهه اول امسال ۴۳ میلیون و ۴۹۸ هزار مترمکعب بود، اضافه کرد: حجم فاضلاب تصفیه شده نیز در این مدت بیش از ۳۵ میلیون و ۳۹۵ هزار مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری کردستان یادآور شد: نیمه نخست امسال بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ فقره انشعاب در بخش های آب و فاضلاب به متقاضیان استان واگذار شده است، ضمن آنکه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه کنتور ۲۶۰۰ هم تعویض شد.

محمدی اظهار داشت: عملیات اصلاح ۱۶،۴ کیلومتر و توسعه ۱۸،۴ کیلومتری شبکه آب، اصلاح ۲۳،۷ کیلومتر و ۱۴،۶ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب، از جمله اقدامات انجام شده توسط این شرکت در ۶ ماه اول امسال بود.

شرکت آبفای شهری کردستان در حال حاضر دارای بیش از ۳۷۴ هزار مشترک آب و ۳۵۹ هزار اشتراک فاضلاب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.