بتول سرکانی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این طرح با توجه به شرایط کنونی جامعه و آمار بالای آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق و تاکیدات رهبری در بحث تحکیم بنیان خانواده در دستور کار بسیج جامعه زنان قرار گرفته است.

وی افزود: در قالب این طرح و با بهره‌گیری از اساتید دانشگاهی و متخصصان و با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌هایی برای اقشار مختلف جامعه تلاش می‌شود سلامت روانی، فردی، اخلاقی و اجتماعی خانواده‌ها تحکیم شود.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان ابراز امیدواری کرد با اجرای اینگونه طرح‌ها و برنامه‌ها بخشی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق گامی هرچند کوچک برداریم.

وی در ادامه از اجرای طرح ندای فطرت با محوریت حجاب و عفاف به عنوان یکی از برنامه های جدی بسیج جامعه زنان استان در سال جاری خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از اول امسال در سطح اقشار بسیج جامعه زنان جلسات مختلف برگزار شده و همه ادارات پای کار آمده اند.

سرکانی با اشاره به اینکه اجرای طرح از هفته حجاب و عفاف با گردهمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده آغاز می‌شود، تاکید کرد: طرح ندای فطرت قصد ورود به سبک زندگی اسلامی را دارد و تلاش بر این است که با هم افزایی و مشارکت اقشار مختلف در زمینه‌ حجاب و عفاف اقدام عملی انجام شود.

وی یادآور شد: نصب پوستر حریم محرم و نامحرم، بررسی آسیب‌های فضای مجازی، کرسی‌های آزاداندیشی، همایش دختران آفتاب، برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی اسلامی و برگزاری طرح آرایشگاه‌های اسلامی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار داده شده تا در ابلاغ این طرح موفق باشیم.

سازمان بسیج جامعه زنان یکی از اقشار ۲۲ گانه سازمان بسیج مستضعفین است، این تشکل در ابتدا بسیج خواهران نام داشت و همزمان با شکل‌گیری بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد و در چند سال اخیر نام آن از بسیج خواهران به بسیج جامعه زنان تغییر پیدا کرده تا بتواند همه اقشار زنان را در برگیرد.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.