حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا عزت زمانی شامگاه سه‌شنبه در آیین پایانی جشنواره خانوادگی نورا و نورالدین در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور قم اظهار داشت: خانواده یکی از مهم‌ترین سنگرهای دفاع در برابر هجمه‌های دشمن است و بانوان باید در این سنگر با جدیت حضور داشته و جهاد کنند، که اگر این اتفاق بیفتد مقدمه ظهور امام زمان (عج) فراهم‌شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم همچنین با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره فرهنگی خانوادگی برای اهالی منطقه نیروگاه بیان داشت: نیروگاه یک منطقه ویژه است و باید به‌اندازه قدر و منزلت ساکنان نیروگاه به اهالی این منطقه خدمت‌رسانی صورت گیرد.

عزت زمانی ادامه داد: نیروگاه جایگاه واقعی خود را با زنان و دختران عفیف و مردان مومن خود نشان داده است.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های ارزشمند توسط مردم و به‌ویژه جوانان نیروگاه در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی گفت: نیروگاه ثابت کرده که فرهنگ داشتن یک منطقه به مردم ارزشمندی است که با تمام وجود پای سرمایه‌های خود ایستاده و از آن‌ها محافظت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: همه تلاش‌های این نهاد فرهنگی ارائه خدمات به خانواده‌هاست و تمام ظرفیت‌های خود را برای ارتقای بیش‌ازپیش فرهنگی قم به‌ویژه مناطق محروم بسیج خواهیم کرد.

دبیر اجرایی این جشنواره نیز گفت: این جشنواره بر مبنای سیاست‌های خانواده ابلاغیه رهبر معظم انقلاب و ویژه اهالی منطقه نیروگاه برگزارشده است.

مهدی یزدیان افزود: در این منطقه ۱۵۴ هزار تن سکونت دارند، که از این تعداد یک هزار و  ۵۰۰ تن در این جشنواره شرکت کردند.

وی این جشنواره را شامل بخش‌های مختلفی از ایستگاه سلامت خانواده، دانش خانواده، اوقات فراغت خانواده و اقتصاد خانواده دانست و افزود: ۲۰۵ خانواده ثبت‌نام کردند و از این تعداد ۱۵۰ خانواده طی حدود دو هفته در برنامه‌ها حضور یافتند.

در این آیین از مهدی اکبری مقدم از ساکنان منطقه نیروگاه و از قهرمانان جهانی ووشو تجلیل شد.

 ۷۴۰۳/ ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.