سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر این کشفیات ماده مخدر تریاک بود و میزان این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 120 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: در این مدت 755 نفر معتاد متجاهر از خیابان های شهر جمع آوری شده اند که نسبت به سال قبل 29 درصد افزایش داشت.
سردار آزادی افزود: باید اقدامات پیشگیری در حوزه اعتیاد در جامعه نهادینه شود و از دستگاه های مختلف بویژه فرهنگی می خواهیم که در این ارتباط به پلیس کمک کنند.
فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه علت وقوع بسیاری از جرائم بویژه جرائم خُرد به اعتیاد ختم می شود، گفت: اقدامات مقابله ای پلیس با مواد مخدر و اعتیاد از خواسته های مردم و از اولویت های پلیس است.
سردار آزادی همچنین از کشف 10 تُن آلوی فاسد در بیجار خبر داد و تاکید کرد: ارزش این محموله یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.
وی افزود: ماموران انتظامی بیجار حین گشت زنی به یک کامیون مشکوک می شوند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی از کامیون این خودروی حامل مواد غذایی فاسد توقیف شد.
سردار آزادی با اشاره به اینکه صاحب بار قصد توزیع آن در میان مردم را داشت، یادآور شد: این فرد دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.