به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی روز دوشنبه در صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال «رونق تولید» اظهار داشت: پلیس کرمانشاه به عنوان سرباز ولایت آماده تحقق منویات رهبری و عمل به سفارش های معظم له است.
وی تصریح کرد: بدون هیچ تردیدی عمل به فرمایش ها و توصیه های رهبر مظعم انقلاب می تواند مشکلات کشور را رفع و زمینه شکوفایی بیش از پیش کشورمان را فراهم کند.
سردار امان اللهی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان دست به ناجوانمردانه ترین اقدام ها علیه کشورمان زده اند، این وظیفه مسئولان است تا با تبعیت از فرمایش های رهبری و تلاش برای اجرایی کردن منویات ایشان زمینه خنثی کردن این اقدام ها را فراهم کنند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در این میان پلیس به عنوان یکی از نهادهایی که می تواند بیشترین نقش را در تحقق شعار سال داشته باشد با همه قوا در این راستا تلاش و سعی می کند زمینه را برای سایر دستگاه ها نیز فراهم کند.
وی در ادامه به اهتمام پلیس برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برقراری امنیت مطلوب و افزایش رضایت شهروندان موضوعی است که برای پلیس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
سردار امان اللهی در پایان ابراز امیدواری کرد همکاری شهروندان در سال جاری با پلیس مستحکم تر از قبل باشد تا شاهد افزایش امنیت در جامعه و سخت شدن کار مجرمان باشیم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.