به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: حضور پر معنای مردم و مسئولین در حمایت از سپاه در روزهای اخیر که کردستانی ها در کشور پیشقدم بودند جای تشکر و قدردانی دارد.
وی با بیان اینکه مردم و مسئولان نشان دادند که در حمایت و برائت موقعیت شناس هستند، افزود: این اعلام وفاداری به موقع نشان داد که مسئولان و مردم شخصیت آگاه و شعور سیاسی بالایی دارند.
سردار رجبی اضافه کرد: قصد تحمیل خود را نداریم و نمی خواهیم بگوییم که هستیم و چه خدماتی ارائه می دهیم این را باید مردم بگویند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: اقدام آمریکا علیه سپاه یک دلیل بسیار روشن است که سپاه پاسداران خدمتگذار مردم و خاری در چشم دشمنان است.
وی با اشاره به اینکه دلایل اقدام آمریکا کاملا واضح است، گفت: خطوط و نیات دشمنان ما در دنیا برای مسلمانان و حتی بر دیگران پوشیده نیست.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: همه در دنیا اهداف پلید آمریکا و حاکمان آن علیه ملت های آزاده و نهضت ها بویژه انقلاب اسلامی را می دانند.
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران حافظ محرومین در کشور و در دنیاست، گفت: کمک به دولت در رفع محرومیت از چهره استان و مشارکت در اقدامات فرهنگی تاثیرگذار را در کنار دیگر فعالیت های خود به عنوان وظیفه انجام می دهیم.
سردار رجبی یادآور شد: در روزهای ابتدایی سال در کنار مسئولان استان برای مراقبت در رابطه با حوادث غیر مترقبه بویژه وقوع سیل در میدان بودیم و تلاش کردیم آسیب کمتری به زیرساخت ها و مردم برسد.
وی افزود: سپاه بیت المقدس کردستان در قبال اردوهای جهادی سلامت و گروه های مهندسی بسیج سازندگی تیم هایی را به مناطق سیل زده لرستان به منظور کمک به مردم اعزام کرده تا در کنار دیگر نیروهای امدادی خدمات رسانی کنند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.