به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: امروز هموطنان ما در لرستان، گلستان و مازنداران در سختی و عذاب هستند و به کمک ما نیاز دارند.
وی افزود: کسانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند، می توانند با تحویل کمک های نقدی و غیرنقدی خود به مراکز جمع آوری کمک های مردمی از جمله کمیته امداد و هلال احمر به یاری سیل زدگان بشتابند و در این بحران ذره ای از مشکلات آنها را کم کنند.
امام جمعه سروآباد در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بنا بر فرموده معظم له هرکدام از ما با مردم و نظام یک عهد و میثاق بسته ایم و باید به آن وفادار بوده و عهد شکن نباشیم.
وی با بیان اینکه همه باید به یاد حساب الهی و قیامت باشیم، تاکید کرد: زندگی زودگذر است و مسئولیت از آن زودگذر تر است بنابراین همه باید روزی در برابر خداوند متعال جوابگوی اعمال و کردار خود باشیم و نباید کاری کنیم که شرمنده حق تعالی شویم.
ماموستا حسینی با اشاره به دسیسه دشمنان علیه اسلام و مسلمین اضافه کرد: امروز دشمنان با تمام قوا به جنگ با اسلام و مسلمانان آمده اند و قصد دارند به هر طریق ممکن به اسلام و مسلمانان ضربه وارد کنند.
وی یادآور شد: وحدت و اتحاد بزرگترین رمز موفقیت مسلمانان در برابر دشمنان است و تا زمانی که مسلمانان متحد و یکدل باشند در برابر دشمنان پیروز و سربلند خواهند بود و زمانی که اتحاد خود را از دست بدهند از دشمنان ضربه خواهند خورد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.