به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با وجود آسیب های فراوانی که در اثر سیل به خانه ها و اراضی شهری و روستایی در حادثه سیل وارد آمده ست، اقشار مختلف مردم از آسیب دیدگان این حادثه حمایت می کنند.
وی ادامه داد: آحاد مردم در نقاط مختلف کشور، تا جایی که در توان دارند به یاری سیل زدگان شتافته اند و این امر موجب رضایت الهی و مایه مباهات و نشانی از وحدت بین جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به ممانعت آمریکا از ارسال کمک ها به سیل زدگان کشورمان اضافه کرد: با وجود ادعاهای حقوق بشری، دولت آمریکا حساب های هلال احمر کشورمان را در دریافت کمک های بین المللی مسدود کرده است.
خطیب جمعه مراغه گفت: مدعیان حقوق بشر تاکنون برخلاف ادعاهای خود مبنی بر حمایت از مردم، تاکنون کمک های مناسبی برای سیل زدگان ارائه نداده اند.
آیت الله پورمحمدی افزود: هم اکنون نیز با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نهادهای انقلابی و دستگاه های خدمات رسان، برنامه ریزی برای جبران خسارت های وارده از سیل در مناطق مختلف کشور انجام می شود.
وی اضافه کرد: اکنون نیز با استفاده از کمک ها و امکانات نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش، شاهد مرتفع شدن مشکلات مناطق سیل زده کشور هستیم.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان صیاد شیرازی و آوینی افزود: این دو شخصیت برجسته انقلابی همواره نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی و دفاع از آرمان های متعالی میهن اسلامی داشته اند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7487/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.