به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: باران رحمت الهی و نعمت خداوندی است و جاری شدن سیل سخاوت و همدلی مردم بود، ولی امروز مردم سیل زده نیازمند کمک همه هستند.
وی افزود: در شهرستان بروجرد مردم نیز صدمه دیدند ولی هم استانی های ما در پلدختر و معمولان صدمات بیشتری دیده اند و ضرروی است تا کمک های خود را از طریق هلال احمر و ارگان های مجاز برای آنها ارسال کنیم.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به در پیش بودن روز پاسدار و جانباز بیان کرد: دشمنان علیه سپاه تبلغات سو داشته و قصد دارند این نهاد انقلابی را از چشم مردم بیندازد ولی غافل هستند زیرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب و دل مردم جای دارد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: سندی که جانبازان به همراه دارند با جانباز بزرگ کربلا در قیامت محشور خواهند شد زیرا عضوی از اعضا بدن خود را برای دفاع از اسلام فدا کردند.
وی با اشاره به ۲۰ فروردین روز ملی هسته ای بیان کرد: فرزندان جوان، کشور ایران را در صنعت هسته ای مطرح کردند که امیدواریم این فعالیت های صلح آمیز با قوت پیگیری شود.
امام جمعه بروجرد تاکید کرد: مردم بروجرد از صدا و سیمای استان گله مند هستند زیرا بروجرد یک شهر قدیمی و ریشه دار است و می طلبد که مسئولان رسانه استانی بیشتر به این شهرستان توجه کنند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.