به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بیجار گفت: اتحادیه اروپا از زمان جنگ تحمیلی تاکنون به بد عهدی و زیر پا گذاشتن پیمان ها سابقه دارد و همیشه یار و همراه آمریکایی ها بوده اند.
حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اتحادیه اروپا در قضیه برجام گاهی نقش پلیس بد را بازی می کرد و گاهی خوب، لذا ما نمی توانیم به این تناقض آشکار و بد عهدی اروپا اعتماد کنیم.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: وضعیت پیش آمده جنگ اقتصادی است و باید در این جنگ همچون دوران دفاع مقدس در کنار یکدیگر و هم صدا با هم مقاومت کنیم.
حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: پیروزی در جنگ اقتصادی، نیازمند عزم و اراده قوی است و کشوری در این جنگ پیروز خواهد شد که روحیه جهادی و عزم فولادی داشته باشد.
وی با اشاره به شعار سال 97 یادآور شد: حمایت از کالا و تولید ایرانی بستر اشتغال جوانان را افزایش می دهد و می توان با تکیه بر این شعار اقتصاد کشور را نجات داد.
حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: همه آحاد مردم در کنار مسئولان دلسوز می توانند بر مشکلات فایق آیند و دشمن را در این جنگ شکست دهند.
**مسلمانان فریب توطئه های شوم دشمنان را نخورند
امام جمعه سروآباد گفت: مسلمانان آگاه و هوشیار باشند که فریب توطئه های شوم و شیطانی دشمنان را نخورند و به یقین بدانند که دشمنان قصد نابودی اسلام و جوامع اسلامی را دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد از سران برخی از کشورهای اسلامی که با آمریکا و اسراییل ارتباط دارند، اظهار داشت: دشمنان با نقشه ای هوشمندانه و زیرکانه ابتدا دست دوستی و محبت بسوی مسلمانان دراز می کنند و بعد از آن توطئه های شوم خود را علیه اسلام و مسلمانان پیاده می کنند.
وی افزود: تاریخ ثابت کرده آمریکا و اسراییل در جایی که منفعت و سودی برای آنها نباشد وارد نمی شوند و هر کجا برای آنها منافع باشد با انواع ترفندها و توطئه ها سیطره خود را در آنجا می گسترانند.
امام جمعه سروآباد تاکید کرد: هوشیاری و آگاهی مسلمانان و حفظ اتحاد و همبستگی تنها راه مقابله با توطئه های شوم دشمنان است و هر زمان که مسلمانان یکدل و همراه هم بودند، دشمنان شکست خورده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت فرا رسیدن سالگرد رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب گفت: امام خمینی (ره) با درایت و دوراندیشی خویش، ایمان به خدا و اتحاد ملت، انقلاب اسلامی را پایه ریزی و دست دشمنان را برای همیشه از این کشور قطع کردند.
ماموستا سجادی یادآور شد: امروز این انقلاب الگوی همه ملت های آزاده جهان است و نامش لرزه بر اندام دشمنان و یاوه گویان جهان انداخته است چون پشتیبان ملت های مظلوم و مستضعف است.
7350/7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.