به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد غلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: قشر آسیب پذیر جامعه نگران گران شدن برخی اقلام در بودجه سال آینده است که نمایندگان باید با توجه به این قشر بودجه سال 97 را بررسی کنند.
وی در ادامه با انتقاد از تخریب چهره ها و شخصیت ها در فضای مجازی اذعان کرد: انتقاد باید سازنده باشد تا موثر واقع شود و نباید در قالب انتقاد، توهین کرد.
غلامی افزود: برخی خبرگزاری ها و سایت ها به راحتی افراد را دروغ گو خطاب می کنند و انواع توهین ها را به آنان روا می دارند که این امر زیبنده نیست.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رشد و شکوفایی نظام نیازمند وحدت حوزه و دانشگاه است که در پرتو این وحدت اهداف کلان کشور یعنی پیشرفت اقتصادی و رسیدن به جامعه سعادتمند توام با علم و آگاهی محقق می شود.
امام جمعه موقت شهرستان قشم افزود: امروز توطئه ای در کار است که وحدت موجود بین حوزه و دانشگاه را از بین ببرد و با تخریب چهره حوزه نزد دانشگاهیان و نیز بی ارزش کردن دانشگاه نزد حوزویان، تفرقه و تشتت در جامعه ایجاد کند که این امر هوشیاری مخاطبان در هر 2 نهاد را می طلبد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقدام ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی جهالتی است که از ذلت و شکست آنان ناشی می شود و دنیا آن را محکوم کرد.
غلامی افزود: در ماه های اخیر قدرت اسلام به رخ دشمن کشیده شد و در کمتر از 25 سال آینده با نابودی رژیم صهیونیستی، مسلمانان راه قدس را پیاده طی می کنند.
امام جمعه موقت شهرستان قشم به هفته پژوهش اشاره و اظهار کرد: استفاده از داده های علمی موجب کارآمدی علم و صنعت است و مراکز علمی و دانشگاهی باید مباحث پژوهشی خود را دنبال و دستاوردها را تبیین کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.