به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: آمریکا چون می داند قدرت کشور ما نیروی نظامی شامل ارتش،سپاه و بسیج است درصدد تضعیف آن گام بر می دارد ولی نمی تواند ذره ای قدرت و هیبت این کشور را کاهش دهد و اگر آمریکا سپاه را تحریم کند قطعا منزوی تر خواهد شد.
امام جمعه موقت شیراز به زحمات خالصانه کسانی که در مذاکرات و شکل گیری برجام تلاش کردند اشاره و بیان کرد: برجام منافاتی با افزایش قدرت نظامی کشور ما ندارد و سپاه نیز بازوی پرقدرت این ملت است که توطئه های استکبار را در منطقه نقش بر آب کرده است.
وی در ادامه بر هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور برای جلوگیری از دسیسه های داخلی تاکید کرد و گفت: ضعیف کردن کشورهای منطقه خاورمیانه از ده ها سال گذشته مورد توجه استکبار بوده که در اوایل انقلاب با هوشیاری قومیت ها در کشور ما این هدف برای آنها محقق نشد و اکنون نوبت به عراق رسیده که با هوشیاری روحانیت،مردم و مسئولین این کشور این توطئه نیز خنثی خواهد شد.
حجت الاسلام رضوی اردکانی به هجمه های اخیرعلیه قوه قضاییه نیز اشاره و افزود:کسانی که از این سمت ضربه خورده اند اکنون درصدد جوسازی منفی علیه قوه قضائیه هستند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی به فلسفه ایجاد دانشگاه علمی کاربردی نیز اشاره و بیان کرد: مراکز آموزش عالی و خصوصا این دانشگاه باید عالم با عمل به جامعه عرضه کنند و تا زمانی که نقش دانشگاه ها توأم با عمل نشود چرخ اقتصاد و صنعت کشور به حرکت در نخواهد آمد.
امام جمعه موقت شیراز 22 مهرماه روز جهانی استاندارد را یادآور شد و بیان کرد: گزارشهایی به من ارائه شده که با پول برخی تخلفات انجام شده که نباید سازمان استاندارد با جان مردم بازی کند چون آنها امین مردم هستند.
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.