به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری از همه پرسی عراق به عنوان یکی از شیطنت ها و دخالت های آمریکا در منطقه یاد کرد و افزود : پس از شکست و تار و مار شدن داعشی ها و تکفیری ها، شیطان بزرگ با راه اندازی این همه پرسی خباثت خویش را نشان داد.
وی ادامه داد : این همه پرسی ، زایمان زود رس و تولد فرزند ناقص الخلقه آمریکا و نظام صهیونیستی بوده است که با هوشیاری ایران اسلامی، ترکیه، سوریه و عراق ، این نیرنگ نیز نقشه بر آب شد.
امام جمعه موقت ساری به بدعهدی آمریکا بر سر برجام نیز اشاره کرد و گفت : واکنش آمریکا در امر برجام نمایشی از بد عهدی و پیمان شکنی آنهاست .
وی افزود : رئیس جمهوری نادان آمریکا با اراجیف و سخنان سخیفانه خود بار دیگر ضعف و ناتوانیش را به تمام دنیا ثابت کرد.
قاسمی گفت : استفاده ای از برجام نصیب جمهوری اسلامی نشده و بد عهدی و بد اخلاقی آمریکا و همپیمانانش بزرگترین نتیجه این مذاکرات بوده است.
خطیب جمعه ساری همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی ، گفت : این نهاد ولایی و خدمتگزار در امنیت ایران اسلامی بسیار تاثیر گذار است و به لطف نیروی مسلح امروزه کشورمان از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع تنها کشور امن منطقه و حتی جهان است.
وی از 16 مهر به عنوان روز نیروی دریایی سپاه یاد کرد و افزود : جان برکفان این نهاد با دستگیری تفنگداران آمریکایی و انگلیسی ثابت کرده اند که برای حفظ ارزش های دینی هیچ گونه انعطافی از خود نشان نمی دهند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.