به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین کریمی در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: بروکراسی سخت اداری و قوانین سخت و مشکل از جمله موانع پیش روی عرصه تولید کشور است که این قوانین باید تسهیل و شرایط آسانی برای سرمایه گذاران و جوانان کارآفرین ایجاد شود.
وی بیان کرد: شرایط سخت بانک ها در اختصاص تسهیلات بانکی و سود بالای وام ها از دیگر مشکلاتی است که پیش روی عرصه اشتغال و تولید کشور قرار گرفته و فضا و فرصت را برای اشتغال و ایجاد شغل از بین برده است.
امام جمعه موقت تیران با بیان اینکه سود تسهیلات بانکی برای اشغال زایی تک رقمی و 2درصد است، تصریح کرد: با تسهیلات 18 درصدی و نگه داشتن بخشی از کل مبلغ وام در حساب، یک جوانان قادر به اشتغال زایی و ایجاد فرصت شغلی نیست.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر انتخاب افراد اصلح برای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: رئیس جمهور جدید جلوی اسراف کاری های دولت خود را بگیرد و با مبالغی که از حفظ بیت المال و جلوگیری از اسراف جمع می شود فعالیت اشتغال زایی و حمایت از تولید انجام دهد که همین اعتبار کارگشای خوبی برای عرصه تولید است.
حجت الاسلام کریمی با اشاره به شعار سال گفت: اگر شعارهای سال از گذشته تاکنون مورد توجه مسئولان قرار گرفته بود و زمین نمی ماند آنگاه شاهد رونق جدی در عرصه اقتصادی کشور بودیم.
شهرستان تیران و کرون در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
مهد/دریافت کننده : کاظم قانع** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.