**ملت ایران آماده مقابله با هر متجاوز زورگویی است
امام جمعه قصرشیرین گفت: ملت الهی و ولایتمدار ایران اسلامی با رهبری ولی امر مسلمانان جهان آماده مقابله با هر زیاده خواه ، متجاوز و زورگویی است.
حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به تحلیلی بر سیاست شیطانی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ، افزود: این جوان بلند پرواز با خط دهی اسرائیل به دنبال ابرقدرتی عربی است که البته راه به جایی نخواهد برد.‌
وی اظهار کرد: ولیعهد خام عربستان با تشکیل ناتوی عربی به دنبال انعقاد قرارداد میلیاردی خرید سلاح با اروپاست و نخستین قدرت نمایی خود را با این سلاح ها در حمله به یمن به نمایش گذاشته است.
خطیب جمعه قصرشیرین با بیان اینکه عربستان خود پدیدآورنده و حمایت کننده گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه است ، بیان کرد: تمام نقشه های محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در منطقه با موشک های انصارالله با شکست مواجه شده است.
حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه فتوای مفتی های وهابی عربستان ، ابزاری در دست دولتمردان این کشور برای پیشبرد مقاصد شومشان است ، اضافه کرد که چنین افراد کافری از رهبر و ملت الهی ایران اسلامی می ترسند و تنها راه مقابله با ایران را دوستی با اسرائیل می دانند و از این رو برای آن ها ارزش قائل هستند.
وی گفت: ملت الهی ایران اسلامی شما و اربابانتان را مانند زباله ای در تاریخ مدفون خواهند کرد ، پس سعی نکنید مقابل رهبر و مردم ایران اسلامی قرار بگیرید.

** لزوم توجه مسئولان به مقوله اشتغال و ازدواج جوانان
امام جمعه موقت روانسر گفت: حل مشکلات جوانان بویژه اشتغال و زمینه‌ سازی برای ازدواج آنها باید سرلوحه کار مسئولان باشد.
ماموستا ملا یحیی شهبازی در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: همه باید تلاش کنیم با تسهیل در امر ازدواج جوانان و تمهیدات لازم برای آنها زمینه ترغیب جوانان را به سنت حسنه ازدواج فراهم کنیم
وی تصریح کرد: مشارکت و اشتغال خواسته همه جوان ها است و باید به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشیم
امام جمعه موقت روانسر اظهار داشت: قشر جوان پتانسیل های بالقوه‌ای دارند که مسئولان باید برای رشد و شکوفا شدن استعدادهای جوانان تلاش و اقدام شایسته انجام دهند.
ماموستا شهبازی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی نیازمند نسلی با ایمان و با تقوای الهی است چرا که دشمنان نظام اسلامی از هر روزنه ای برای خدشه دار کردن اعتقادات دینی نسل جوان استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه شغل معلمی برگرفته از رسالت انبیاست اضافه کرد: مقام معلم از دیدگاه قرآن کریم بسیار رفیع، ارزشمند و قابل احترام است و همه باید تلاش کنیم که نسلی با ایمان و با تقوا را پرورش دهیم
امام جمعه موقت روانسر افزود: معلمان مشعل داران علم و فضیلت هستند تا بستر سعادت انسان را فراهم کنند و انسان بتواند در همه عرصه ها به رشد و ترقی دست یابد.
7455/7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.