حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز با اشاره به هفته کارگر به نقش نظارت و کنترل ورود کالا به کشور توسط مسوولان اشاره کرد و افزود: رونق اقتصادی ، ایجاد اشتغال و تولید در گرو مبارزه با قاچاق کالا است.
وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر بارها از مسوولان نظارت و کنترل ورود کالای قاچاق به کشور را خواستار شدند که امیدواریم امسال با جدیت بیشتر و همکاری مردم اوامر معظم له محقق شود.
امام جمعه مهریز به هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره و اظهار نمود: مدیران رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان را که نسبت به تربیت علمی و دینی فرزندان جامعه فعالیت می کنند در دستور کار قرار دهند.
محی الدینی گفت: اگر فرهنگیان با فراغ بال وظایف خود را انجام دهند انقلاب اسلامی و نسل جوان در برابر توطئه های دشمنان مصون می مانند و تهدید نرم آنها اثری ندارد.
7541/
***
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه گفت: در باره برجام ، 22 همین ماه باید ترامپ نظر خود را اعلام کند، این آدم که عملاً نابینا است بهتر است عینک بزند و دست برتر ایران را در عرصه های بین المللی ببیند .
وی افزود: خروج از برجام توسط امریکا پروژه ترامپ و دیگر کسانی است که در برابر اراده ملت و درایت رهبر ایران اسلامی احساس خسارت و شکست می کنند و برای ملت ما هرگز راه بن بستی در مقابله با تهدیدها تاکنون وجود نداشته و ندارد.
7539/
***
امام جمعه تفت در خطبه های نمازجمعه این هفته به نقش امید در بحث مهدویت اشاره کرد و گفت: انتظار یعنی امید و باور به آینده ای روشن، کسی که به آینده روشن امیدوار است.
حجت الاسلام والمسملین ابوالقاسم غفوری افزود: راه قرآن امید دادن به مردم است برخلاف چیزی که دشمنان و شیطان سعی در القای یاس و نا امیدی در جامعه دارند.
وی با یادآوری روز جهانی کارگر، گفت: در این زمان کارآفرینی از کارگری مهمتر است و خیلی مهم است که افراد جامعه همواره در حال کار کردن و کارهای تازه باشند.
خطیب جمعه تفت با اشاره به سخنان رهبری در جمع کارگران مهمترین برنامه دشمن را جنگ اقتصادی خواند و راهکار مقابله آن را بالا بردن تولید داخلی هم به لحاظ کمیت و هم از نظر کیفیت عنوان کرد.
غفوری، موضوع حوزه های انتخابیه را بحث مهمی دانست که در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در جریان است و اضافه کرد: از دولت مردان، نمایندگان مجلس و همه دست اندرکاران می خواهیم این وضع نامتوازن و نامتعادل را اصلاح کنند.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.