به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: سخنرانی برخی از مسئولان استانی نیز علیه یکدیگر حاصل وسوسه های شیطانی است.
وی افزود: مسئولان باید به مردم خدمت کرده و با عدالت در جامعه رفتار کنند زیرا عدالت اجتماعی مورد تاکید رهبری بوده و بی عدالتی در جامعه ما غیرقابل قبول است.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: آذربایجان غربی از استان های حساس کشور بوده و مسئولان در این استان باید از بیان مسائل قومیتی دوری کنند زیرا وجود قومیت ها نشانه عظمت خداوند است و کسانی که از این شرایط برای ایجاد تفرقه استفاده می کنند دنباله رو شیطان هستند.
حجت السلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: مسئولان کشوری و استانی به وعده هایی که در خصوص راه آهن مراغه - ارومیه داده اند عمل کنند.
وی با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری اظهار کرد: صدقه و کمک به فقیران و محرومان یکی از کارهای سفارش شده خداوند متعال در قرآن کریم است که سبب آمرزش گناه و برکت اموال شخص می شود.
حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: مردم با فرا رسیدن سال جدید به نیازمندان جامعه کمک کرده و مدیران نیز به نیازهای کارمندان خود توجه کنند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.