به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهر افزود: از قوه قضائیه هم این انتظار وجود دارد که متخلفان و مسببان ناآرامی های خیابان پاسداران تهران به مجازات برسند.
وی در ادامه با بیان فرازهایی از سخنان روز هفته گذشته رهبر معظم انقلاب دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی نیز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بی ‌توجهی به مستضعفان، بی عدالتی، اشرافی ‌گری و اعتماد به خارجی‌ها را نمونه های حرکت ارتجاعی خواندند و تأکید کردند: مردم با حساسیت، رفتار ما مسئولان را تحت نظر داشته باشند تا اینگونه حرکات ارتجاعی در کشور اتفاق نیفتد.
حجت الاسلام طهماسبی همچنین با تسلیت جان باختن عده‏ای از هموطنان در سانحه هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج خواستار رسیدگی مسئولان به این حادثه تلخ شد.
امام جمعه گلپایگان بمناسبت هشتم اسفند 'امور تربیتی و تربیت اسلامی' نیز با قدردانی از تلاشگران این عرصه در مدارس بر لزوم توجه بیشتر مسئولان آموزش و پرورش به امر تعلیم و تربیت دینی و اخلاقی در بین دانش آموزان در کنار آموزش درسی تاکید کرد.
وی همچنین از برگزاری یادواره شهید آیت الله محمد صادق صدوق و 372 شهید والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس این شهرستان در دهم اسفند ماه امسال درامامزاده هفده تن خبر داد.
ت / 7138 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.