به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین، گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع زلزله زدگان غرب کرمانشاه ، قوت قلبی بزرگ برای مردم مصیبت دیده و داغدیده این استان بود.
وی اظهارداشت: مردم با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی، با تمام وجود به یاری زلزله زدگان شتافتند و این حرکت آنان در نوع خود بی نظیر است.
وی بیان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در کنار نیروهای نظامی و انتظامی ، در کمک به زلزله زدگان تلاش شبانه روزی دارند و ارائه کمک به مردم تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.
امام جمعه قصرشیرین از مردم این شهرستان خواست در صورتی که خانه های آنان در جریان زلزله اخیر آسیب جدی ندیده است، نسبت به ترک چادرهای اسکان اضطراری و بازگشت به منازل خود اقدام کنند.
حجت الاسلام ملکی، فرارسیدن هفته بسیج را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت و اظهارکرد: این نیروی بزرگ در حفاظت و پاسداری از کیان اسلامی و یاری رساندن به مردم نقش بی بدیلی ایفا کرده است.
وی بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد و افزود: بسیج بهترین الگو و اسوه اخلاق و تقوی است.
پس از پایان خطبه های نمازجمعه ، حجت الاسلام ملکی امام جمعه قصرشیرین با همراهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، از چادرهای اسکان زلزله زدگان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.