به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه تأکید کرد: طرح ترامپ با هدف خوش رقصی برای صهیونیست‌ ها بود.
وی ادامه داد: این نقشه شیطانی از سال 2001 در دستور کار روسای جمهور پیشین آمریکا بود اما آنها جرات اجرای آن را پیدا نکردند ، چون عواقب تلخ آن علیه خودشان را می‌دانستند و به‌زودی گروه محاسباتی ترامپ اشتباه خود را متوجه خواهد شد .
امام‌جمعه ابرکوه بابیان اینکه آمریکای ترامپ بداند که همه ملت ایران پاسدار هستند ، گفت: سپاه پاسداران یعنی همه ملت ایران و از نظر ملت بزرگ و انقلابی ایران ، مقابله با سپاه ، مقابله با انقلاب و نظام است.
وی بابیان اینکه امروز ملت شجاع و انقلابی ایران با راهپیمایی باشکوه حمایت قاطع کامل خود را از سپاه پاسداران نشان دادند، تصریح کرد: سپاه پاسداران در دفاع در حرم نیز در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیش قدم شد .
7540/
امام جمعه بهاباد بابیان اینکه تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند پیامدهای زیادی برای آمریکا به همراه داشته باشد گفت: آمریکا خودش محور تروریسم و تروریسم پرور جهان‌ است.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه بهاباد با سفارش نماز گزاران به تقوای الهی و بابیان اینکه دولت خبیث آمریکا سپاه پاسداران را درگروه سازمانهای تروریستی قرارداده است اظهارداشت : نامگذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک «سازمان تروریستی» پایه و مبنای حقوقی ندارد و صرفاً یک اقدام سیاسی و جنگ روانی است.
امام جمعه بهاباد تصریح کرد : یکی از مهم‌ترین پیامدهای اقدام ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعمیق وحدت ملی بین گروه‌های مختلف در ایران بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد تصریح کرد : معرفی سپاه به‌عنوان تروریست چیزی جز یک نمایش مضحک و بازی سیاسی در حمایت از تروریسم‌ نیست .
9877/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.