سرهنگ عباس مسعودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت 2 باند مواد مخدر شامل هشت نفر طی 2 عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس در سه محور برنامه ریزی و اجرا شد، اضافه کرد: پیشگیری از تصادفات، پیشگیری از سرقت و جمع آوری معتادین متجاهر و دستگیری سارقین مواردی است که از پیش از عید در قالب طرح نوروزی اجرایی شده است.
سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه جمع آوری معتادین متجاهر در کاهش سرقت ها موثر است، افزود: در طول طرح تعدادی سارق بومی و غیربومی دستگیر و اموال سرقتی نیز از آنها کشف شده است.
وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران هم وظایفی را به مجموعه پلیس محول کرده بود، یادآور شد: همکاری با دیگر دستگاه ها برای تخلیه اماکن در معرض سیل که بسیاری از آنها حکم تخلیه قضایی دارند و راهنمایی مردم برای دوری از اطراف رودخانه ها برخی از این همکاری ها بود.
جانشین فرماندهی انتظامی کردستان تاکید کرد: مردم نهایت همکاری را با نیروهای پلیس داشتند و همکاران ما نیز شبانه روز در خدمت مردم و جامعه بودند.
وی با اشاره به طرح نورزی پلیس راه و پلیس راهور اظهار داشت: در تصادفات شهری سال گذشته 2 کشته داشتیم که امسال کسی جان خود را در تصادفات درون شهری از دست نداد.
سرهنگ مسعودی افزود: در تصادفات برون شهری تاکنون 13 نفر فوتی داشته ایم که در مقایسه با 17 نفری که در پایان طرح نوروزی سال گذشته جان خود را از دست دادند شاهد کاهش میزان تلفات هستیم.
وی همچنین خبر از کشف یک باند کلاهبرداری داد و گفت: با شناسایی و انهدام این باند، 12 نفر دستگیر و 35 میلیارد ریال کلاهبرداری در قالب 15 فقره جعل اسناد، خرید مال غیر و املاک کشف شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.