به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مردی که به همراه همسر، داماد وتعدادی دیگر از اعضا خانواده اش به صورت تیم در شهرهای مختلف کشور طلاجات زنان سالخوره و کودکان را به سرقت می بردند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.
وی بیان کرد: سرکرده این باند که سابقه سرقت و حمل مواد مخدر نیز دارد به همراه همسرش با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند در سطح شهر بوشهر با تعقیب بانوان سالخورده در مکانهای خلوت با شگرد پرسیدن آدرس مکانهای مذهبی و سوء استفاده از اعتقادات مذهبی بانوان طلاجات آنها را سرقت می کردند.
واعظی ادامه داد: پس از تحقیقات گسترده میدانی و اقدامات پیچیده پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی این استان هویت و محل سکونت سرکرده باند را شناسایی و وی را به همراه همسرش در یکی از استان های غربی دستگیر و به بوشهر منتقل کردند.
وی اظهارداشت: این افراد علاوه بر معرفی دیگر همدستان خود تاکنون به 22 فقره سرقت در استان های بوشهر ، فارس و بندرعباس اعتراف کرده اند.
واعظی بیان کرد: تاکنون 16نفر از مالباختگان و شاکیان این زن و شوهر شناسایی و تلاش جهت شناسایی دیگر مالباختگان در استان های دیگر ادامه دارد.
وی گفت: شناسایی مخفیگاه و دستگیری دیگر همدستان و اعضاء باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است.
واعظی تاکید کرد: شهروندان باید در برابر درخواست های مشکوک افراد غریبه با حساسیت برخورد کرده و هوشیار باشند.
وی یادآور شد: در برخی موارد شهروندان با عمل کردن به درخواست های غیرمنطقی سارقان زمینه موفقیت آنان را فراهم و طلاهای خود را در اختیار سارقان قرار می دادند که در این زمینه انتظار هوشیاری بیشتری می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.