به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند» افزود: ماموران کلانتری 13 محلات در تحقیقاتی گسترده از توزیع مواد مخدر صنعتی توسط دو نفر با یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند و رصد نامحسوس آنان برای بررسی این موضوع آغاز شد.
وی اظهارداشت: در مراقبت های نامحسوس پلیس مشخص شد که این افراد در انجام خرید و فروش مواد مخدر یک قلاده سگ زینتی به همراه دارند که سرانجام در عملیاتی این افراد در یکی از شهرک های صنعتی اطراف محلات دستگیر شدند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی دقیق از سبد این قلاده سگ مقدار 310 گرم هروئین که به شکل ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات خاطرنشان کرد:‌ دو قاچاقچی دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

*** اعضای باند سارق احشام در دلیجان به دام قانون افتادند
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: اعضای باند سارقان احشام پس از دستگیری ، به سرقت 18 راس احشام در 2 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ « علی هاشمی» افزود: در چند روز گذشته، شهروندی در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110، گزارشی از وقوع سرقت شماری دام در شهر نراق به پلیس اعلام کرد و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد.
وی ادامه داد: بعد از گذشت چندین ساعت، ماموران انتظامی موفق شدند یکی از سارقان را با یک دستگاه خودروی سواری شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ هاشمی ادامه داد:‌ با توجه به اعتراف فرد دستگیر شده، 18 راس دام سرقت شده کشف شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری دو همدست دیگر او همچنان ادامه دارد.
محلات و دلیجان از توابع استان مرکزی دارای 55 و 50 هزار نفر جمعیت هستند.
/6013/7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.