حجت الاسلام محمدعرفانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل این شبکه توزیع مواد مخدر با تیزبینی همکاران انتظامی و رصد شبانه روزی، در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: به دلیل دارا بودن شرایط اختصاصی و عمومی جرم و آنچه قانونگذار در قانون مربوط به آن (مواد مخدر، تهیه و توزیع سازمان یافته آن) متصور شده بود، اعضای این باند به اعدام محکوم شدند و رای جهت ابرام به دیوان ارسال شد.
این قاضی دادگستری در ادامه به تشریح نحوه رسیدگی به این پرونده پرداخت و بیان کرد: اعضای این باند پنج نفری به صورت سازمان یافته از شهرهای جنوب استان نسبت به ورود مواد مخدر اقدام می کردند و به صورت خرده فروشی به توزیع آن در سطح شهر می پرداختند.
وی افزود: 2 نفر از متهمان این پرونده در دوران مرخصی از زندان این عمل مجرمانه را با مشارکت سایر اعضای شبکه مرتکب می شده اند.
عرفانی با اشاره به پایین آمدن سن اعتیاد و مصرف مواد مخدر، یادآور شد: خانواده ها بیش از پیش در مورد آشنایی با خطرهای احتمالی مصرف مواد مخدر و نیز یافتن راهکارهای روان شناختی مناسب جهت ارتباط برقرار کردن با فرزندانشان تلاش کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
3072/7132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.