به گزارش خبرگزار ایرنا، فرماندار قروه روز شنبه در مراسم بهره برداری این بخش از فعالیت های انجام شده در کتابخانه های شهرستان و کسب موفقیت های ملی توسط کتابخانه شهید مدرس تقدیر کرد.
موحد امان اللهی اظهار داشت: از ایجاد فضایی شاد و دلنشین برای کودکان در محیطی فرهنگی در آستانه سال نو استقبال می کنیم چرا که ایجاد این محیط موجب می شود تا کودکان به سمت کتاب و کتابخوانی جذب شوند.
وی با اشاره به کتابخانه در حال احداث قروه افزود: امیدواریم این کتابخانه سال آینده به بهره برداری برسد تا شهروندان علاقمند به مطالعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان و اهل کتاب بتوانند از امکانات این کتابخانه بهره مند شوند.
امان اللهی اضافه کرد: در کنار کمیت و تعداد کتاب های قابل استفاده در شهرستان از توجه به کیفیت موضوعات و محتوای کتاب ها نباید غفلت کرد.
رئیس کتابخانه های عمومی قروه هم گفت: بخش کودک کتابخانه با هزینه ای بیش از 100 میلیون ریال آماده شده و حدود سه هزار و 600 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان دارد.
جواد عباسی افزود: در این بخش برنامه هایی از جمله قصه گویی، قصه خوانی، جمع خوانی، شاهنامه خوانی، انجام بازی های فکری و برگزاری کارگاه آموزشی مادران قصه گو ، برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: یک هزار و 973 کودک در کتابخانه شهید مدرس عضویت دارند و مسئول واحد کتابخانه کودک این مرکز به عنوان برگزیده کشوری در جشواره ملی نهاد کتابخانه ها معرفی شده است.
در حاشیه این افتتاحیه 2 جلد کتاب نوشته زیبا عبدالملکی و حامد عبدالملکی توسط مسئولین رونمایی شد
این کتاب ها از اولویت های پژوهشی آستان قدس رضوی و نهاد کتابخانه های کشور هستند و به صورت سراسری نیز توزیع می شوند.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.