به گزارش ایرنا، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوان رضوی تا پایان تیرماه است.
وی اظهارداشت: دبیرخانه جشنواره کتابخانه رضوی از میان آثار منتشر شده در سه سال گذشته، هفت عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا(ع) را به عنوان منابع این جشنواره معرفی کرد.
به گفته وی این جشنواره در سه رده سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال و همچنین خانوادگی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان این مسابقه می توانند با انتخاب هریک از منابع معرفی شده و پاسخگویی به پرسشنامه در این مسابقه شرکت کنند.
سماکوش خاطرنشان کرد: کودکان به 2 روش تصویر سازی و نقاشی از جذابترین بخش کتاب معرفی شده برای این رده سنی و یا ارسال فایل تصویری از معرفی کتاب ها همراه با خوانش جذابترین بخش های کتاب می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
در هشتمین جشنواره رضوی یک هزار تَن از استان سمنان در بخش پویش مجازی و ارسال تصویر شرکت کردند.
وی اضافه کرد: سال گذشته 631 هزار نفر از سراسر کشور و 30 هزار و 758 تن از استان سمنان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان با بیان این که استان سال گذشته از منابع خیرین به یک هزار و 300 تن از شرکت کنندگان در جشنواره تقدیر کرد، یادآورشد: سال گذشته از هر استان 28 برنده از سوی سازمان نهاد کتابخانه های عمومی کشور معرفی و از استان سمنان نیز 2 تن به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا، جشنواره کتابخوان رضوی از مجموعه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز کرده است.
داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ار 15 مرداد ماه آغاز می شود و آیین اختتامیه این جشنواره در روزهای دهه ولایت با حضور افراد و خانواده های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد.
کتابخانه های عمونی استان سمنان 61 هزار عضو دارد.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.