به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این راهپیمایی برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی افزود.
وی افزود: حضور پرشور مردم این پیام را به دشمنان رساند که انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و برخاسته از ارزش ها و باورهای یک ملت است و هیچ حکومت و قدرتی نمی تواند به آن ضربه وارد کند.
امام جمعه موقت سروآباد اضافه کرد: مسئولان باید در قبال حضور مردم و پشتیبانی آنان از نظام جمهوری اسلامی احساس مسئولیت کرده و برای خدمتگزاری بیشتر به این ملت کوتاهی و سهل انگاری نکنند.
ماموستا حسینی با محکوم کردن حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: این حملات از نقشه های دشمنان است و با هدف تفرقه و اختلاف انجام می شود.
وی اظهار داشت: ‌برعکس اهداف دشمنان اینگونه حملات باعث تقویت وحدت و اتحاد در بین مردم می شود و عزم و اراده آنها را برای مبارزه با تروریست ها و عاملان این جنایت های ضد بشری محکم تر می کند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.