به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: دوشنبه آینده چهلمین 22 بهمن در پیش است و همه ما وظیفه داریم با شرکت در راهپیمایی این روز دشمنان ایران اسلامی را که چشم دیدن این روز را نداشتند سخت عصبانی کنیم.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه مردم ایران در چهار دهه گذشته پایبندی به انقلاب اسلامی را به اوج خود رساندند، افزود: امسال با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی دشمنان و برنامه ریزی هایی که برای نابودی این انقلاب و نظام داشتند حضور در راهپیمایی 22 بهمن از ضرورت های غفلت ناپذیر قلمداد می شود چرا که می خواهیم دشمن را در این دشمنی 40 ساله ناکام بگذاریم.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این حضور نشان دهنده مقاومت مردم ایران در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن و افزایش فشارها از سوی نظام سلطه است.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد:با وجود همه سختی ها و فشارهای اقتصادی همه ما در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد تا برای سیاستمداران کشور خود در عرصه بین المللی قدرت چانه زنی ایجاد کنیم و وحدت ملی خود را به نمایش بگذاریم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: 22 بهمن روزیست که نظام ما را در قالب جمهوری اسلامی برای جهانیان به تصویر می کشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 22 بهمن امسال آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در چهل سال گذشته فقط جمهوری اسلامی را داشتیم اما دولت اسلامی به معنای واقعی آن هنوز شکل نگرفته است چرا که اگر بود این همه اختلاس و مشکلات و فساد در این کشور به وجود نمی آمد.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: زمانی دولت اسلامی شکل می گیرد که اسلام به معنای واقعی کلمه در ادارات و ارگان های دولتی حکومت داشته باشد.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: 22 بهمن روز تشکر از خدمات نظام جمهوری اسلامی، امام راحل (ره)، رهبر انقلاب اسلامی، شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده این عزیزان است.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کشور مشکل حل ناشدنی نداریم بلکه تنها نیازمند عزم و اراده مسئولان هستیم تا بتوانیم سربلند و پیروز عمل کنیم و به کوری چشم دشمنان و نظام سلطه از مشکلات فعلی با موفقیت خواهیم کرد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.