به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : احیای این فرهنگ بستگی به ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی داخلی دارد و مسئولان نیز باید در این راه تولید کنندگان را یاری کنند.
وی تحریم های اقتصادی را از معضلات کشور دانست و گفت : با تحقق نامگذاری و شعال سال با عنوان ' حمایت از کالای ایرانی ' می توانیم به اینگونه مشکلات فائق آئیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود : فرهنگ خرید کالای ایرانی راباید از طفلیت در فرزندانمان نهادینه کنیم و وقتی آنان ببینند که والدینشان مایحتاج زندگی را با خرید محصولات داخلی تامین می کنند ، این عادت برایشان به وجود می آید.
خطیب جمعه ساری به تثبیت نرخ ارز تاکید کرد و گفت : دشمنان پس از شکست نظامی ، اینک به طور نفوذی وارد عرصه های اقتصادی شده و با نوسان قیمت دلار سعی در ضربه زدن به نظام را دارند.
وی همچنین ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و میلاد ابوالفضل عباس (ع) ، اظهار داشت : نامگذاری این دو روز مبارک به ترتیب تحت عنوان روز پاسدار و روز جانباز حکایت از ارزش بالای این دو عنصر الهی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی را دارد.
او یاد آور شد : تشکیل سپاه پاسداران در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل نشانگر نهایت درایت و جهان بینی ایشان بوده و همه دنیا شاهدند که این تشکل انقلابی در دفاع مقدس و سایر وقایع در کنار ارتش و بسیج بیشترین رشادت فداکاری را از خود نشان داد.
طبرسی از جانبازان نیز به عنوان افتخارات نظام اسلامی یاد کرد و گفت : هریک از آنان گویای نهایت از خودگذشتگی و رشادت هستند.
وی گفت: همه ما بر اساس وظیفه شرعی به یاد شهدا و جانبازان هستیم و امنیت امروزمان را مدیون از خودگذرشتگی های آنان می دانیم.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.