به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) دامغان گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اقتدار و عزت ایران را به نمایش گذاشتند که این حضور جلوه ای از شکست 40 ساله آمریکا در برابر عظمت ایران بود.
امام جمعه دامغان اضافه کرد: امروز شاهدیم که حضور مردم، حمایت و شعارهای ضد استکباری آن ها به ثمر نشسته است و آمریکا، اسرائیل و آل سعود به نابودی نزدیک می شوند.
وی افزود: امروز سیاست های آمریکا شامل نشست های ضدایرانی، حمایت از تروریست های منطقه، جنگ های نیابتی و برجام شکست خورده است.
حسینیان گفت: با شکست های سیاسی، نظامی و اقتصادی آمریکا، شاهدیم که پیروز میدان ایران اسلامی و شیعه است.
وی به آینده روشن کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: با وجود 40 سال عزت، اقتدار، استقلال و عبور از بحران ها، بدون شک آینده ای روشن در انتظار ایران خواهد بود.
حسینیان به شهادت حضرت ام ابینین اشاره کرد و افزود: ام البنین بانویی پاک، مومن و پیرو ولایت بود که شهادت این بانو، روز تکریم همسران و مادران شهدا است.
امام جمعه دامغان به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: توجه به نسل جوان و جوان گرایی در مسوولیت های کشوری، استفاده از ظرفیت و استعداد های نیروی انسانی از جمله موارد مورد تاکید رهبری در این بیانیه بود که باید مورد توجه قرار گیرد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.