به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیای در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: آمریکا با خروج مفتضحانه از منطقه ، خواری و سُستی خود را ثابت کرد.
وی افزود : با خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه ، پیش بینی چند ماه قبل مقام معظم رهبری مبنی بر خروج آمریکایی ها از منطقه محقق شد.
نکونام تصریح کرد : تمامی این شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و جهان، دستاورد انقلاب اسلامی ایران است و عظمت جمهوری اسلامی، به ایران ابهت بخشید و این نظام را روز به روز در جهان قوی تر کرد.
خطیب جمعه این هفته شهرکرد اظهار داشت: تمامی دستاوردهای کسب شده در عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران حاصل جنگیدن ها، مقاومت ها، تحمل ها، تقدیم شهداء و پیروی از ولایت فقیه است.
وی گفت: البته متاسفانه برخی قصد دارند تا در بازی های سیاسی به زندگی مردم آسیب بزنند اما ملت ایران ، مقاومت و پیروزی همواره سرافرازانه خواهند داشت و تمامی توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
وی افزود: در این راستا مسئولان نیز باید به دنبال اندیشیدن تدابیر راهگشایانه تر بهتری برای مردم باشند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه به 17 دی سالروز توطئه انگلیسی رضاخان برای کشف حجاب در سال 1314 اشاره و تصریح کرد: این توطئه با مقاومت و پایداری مؤمنان و اهل بصیرت در ایران مواجه شد.
وی یادآور شد: امروز نیز عده ای می خواهند حجاب را از ملت ایران بگیرند اما مؤمنان همچنان حافظ ارزش های خود هستند و در این راستا خانواده ها باید به شدت مراقب فرزندان خود و توطئه های در کمین دشمنان باشند.
وی همچنین با اشاره به سالروز انتشار مقاله ای توهین آمیز علیه امام خمینی (ره) در روزنامه اطلاعات 19 دی 1356 گفت: مردم بصیر قم 2 روز بعد یعنی در 19 دی همان سال بپاخاستند و با قیام عمومی خود پاسخ محکمی به هتاکان دادند.
خطیب جمعه این هفته شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش برخی افراد برای به فراموشی سپردن قهرمانان دوران دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: مردم ایران و مؤمنان اجازه نمی دهند که دشمن در این راه موفق شود.
وی ، با اشاره به 16 دی روز شهدای دانشجو افزود: این روز ، حماسه دفاع خونین هویزه به دست دانشجویان پیرو خط رهبری و به فرماندهی دانشجوی شهید سید حسین علم الهدی شکل گرفت.
نکونام تصریح کرد: البته فرماندهان و قهرمانان اثرگذار زیادی در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای حفظ کیان ایران اسلامی نقش آفرینی کردند.
وی با انتقاد از برخی اظهار نظرها در فضای مجازی گفت: برخی در فضای مجازی فقط به دنبال قلم زدن و گرفتن پُز تئوریسین هستند ، در حالی که این افراد در دوران دفاع مقدس هیچگونه نقش عملی نداشتند ، امروز در فضای مجازی علیه قهرمانان این دوران قلم فرسایی می کنند.
نکونام افزود: جوانان فعال در عرصه های فضای مجازی مراقبت ترفندها و حیله های این افراد باشند و با بصیرت خود توطئه های دشمنان در این خصوص را خنثی کنند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.