به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان اظهار داشت: دشمنان نظام به دنبال جلوگیری از جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب بودند که به کوری چشم دشمن، باشکوه بیشتر در حال برگزاری است.
امام جمعه دامغان ضمن تبریک دهه فجر، گفت: 12 بهمن سالروز بازگشت پیروزمندانه امام راحل به میهن و یادآور خاطرات فراوان است که یادآوری آن نشان از استقلال و غرور ملی دارد.
حسینیان افزود: امروز قدرت ما در جهان گسترش یافته و ایجاد استقلال در کشورهای منطقه، درس بزرگ انقلاب اسلامی به ملت ها است.
وی تصریح کرد: به برکت حرکت امام راحل، خون شهدا و رشادت های نیروهای انقلابی، بسیاری از ملت ها با درس گرفتن از انقلاب اسلامی ایران، در حال ایجاد استقلال در کشور خود هستند.
حسینیان گفت: استقامت در برابر کفر جهانی، استقلال کشور و نفی سلطه پذیری ما باعث شده است که کشور ایران حاکمیت اسلام را در جهان گسترش دهد.
وی خاطر نشان کرد: کشور ایران با وجود تمام مشکلات و محاصره های اقتصادی و نظامی، با استفاده از تولیدات داخلی از امکانات بی نظیری در کشور برخوردار است.
وی افزود: امروز علیرغم تمام تلاش های 40 ساله دشمنان نظام، ایران به یک کشور عزتمند تبدیل شده است.
حسینیان تصریح کرد: ملت ایران با شناخت از دستاوردهای 40 ساله انقلاب، سست و بی تفاوت نشوند و با دشمن همراهی نکنند.
وی افزود: امیدواریم به همت مسوولان و با حمایت از تولیدات داخلی، مشکلات داخلی کشور به سرعت برطرف شود.
حسینیان ضمن دعوت مردم برای حضور در جشن های انقلاب گفت: همه ما در ایام دهه فجر و روز 22 بهمن در جشن پیروزی انقلاب شرکت می کنیم و با مشت های گره کرده خود بر دهان دشمنان می زنیم.
وی جدایی دین از سیاست را از برنامه های دشمن دانست و گفت: همه اعمال ما نمایش قدرت اسلام و مصداق بارز سیاست عین دیانت است.
امام جمعه دامغان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: به همت نیروهای انتظامی و آگاهی شهرستان، محل های آلوده و سارقان شناسایی شدند و 100 مالباخته به مال های خود رسیدند.
به گزارش ایرنا، به مناسبت آغاز دهه فجر، میز خدمت با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان قبل از اقامه نماز جمعه در محل برگزاری نماز جهت پاسخگویی به مشکلات مردم شهرستان ایجاد شد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.