به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: 12 بهمن یکی ازعزیزترین روزهای انقلاب و سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و یک یوم الله است.
وی بیان کرد: امام خمینی (ره) یک انسان الهی بود که ما هنوز او را نشناخته ایم، استقبال مردم ایران در 12 بهمن ماه سال 57 از ایشان بی نظیر بود.
خطیب نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: خیر و برکات انقلاب نیاز به بازگو کردن دارد زیرا با وجود همه کمبودهای اقتصادی نظام دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به برپایی میز خدمت در مساجد بروجرد اضافه کرد: انجام این مهم اقدامی خوب و مثبتی بود که به ابتکار سپاه بروجرد صورت می گیرد، که باید به الگویی برای دیگر شهرهای ایران تبدیل شود.
وی ادامه داد: دشمنان برای انقلاب خواب دیده بودند که این نظام نباید به چهل سالگی برسد ولی دشمنان در ناامیدی شاهد برپایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستند.
امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا رو به افول و انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال رشد، توسعه و پیشرفت است.
حجت الاسلام والمسلیمن حسینی افزود: شورای شهر و شهرداری به حقوق معوقه کارگران توجه داشته باشند و کارگران شهرداری نیز سعه صدر داشته باشند تا مسئولان مشکلات آنها را حل و فصل کنند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.