به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه استان مرکزی اقتدار و عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایستادگی مردم در مقابل ایادی استکبارعنوان کردند.

*** افزایش هجمه های دشمن نشانه اقتدار نظام اسلامی است
امام جمعه خمین گفت: هجمه های دشمنان و تحریم های اقتصادی نشانه ضعف دشمن و اقتدار نظام اسلامی است.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» در خطبه های نماز جمعه خمین افزود: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقتدار نظام نسبت به گذشته بیشتر شده و دشمنان انقلاب دچار آشفتگی و ضعف شده اند.
وی ادامه داد: دشمنان قرآن، اهل بیت (ع) و اسلام نابود شدنی هستند و هر دولتی که قصد آسیب رساندن به نظام اسلامی را داشته ذلیل می شود.
خطیب نماز جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: طرح استانی شدن انتخابات نمایندگان مجلس باید با تحلیل و بررسی بیشتری پیگیری شود.
وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره قیام 19 دی ادامه داد: 19 دی به عنوان سند ظلم حکومت پهلوی باید برای نسل های آینده تبیین شود.

*** امام جمعه ساوه: توسعه همه جانبه با همدلی و همراهی مردم حاصل می شود.
امام جمعه ساوه گفت: وحدت و همدلی رمز اصلی غلبه بر مشکلات و اقتدار هرچه بیشتر کشور در مقابل بیگانگان است.
حجت الاسلام 'سید ابراهیم حسینی' در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم قم اظهار داشت: همه باید این فرمایشات را نصب العین قرار دهیم و در زمینه اقتصادی نیز با خریدن کالاهای داخلی به کمک دولت بیاییم.
وی ادامه داد: انجام تشریفات زائد و برگزاری مراسم های پرهزینه و سنگین برای درگذشتگان رویه ناصوابی است و باید ادای حقوق واجب میت، جایگزین این مراسم ها شود.
خطیب جمعه ساوه با تبریک زادروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: پرستاران از اقشار زحمتکش و صبور جامعه هستند که لازمه کار آنها تحمل ناملایمات در برابر سختی ها و خدمت به خلق خدا است.
وی گفت: الگوی پرستاران جامعه ما حصرت زینب کبری است که دلسوزانه برای امام سجاد (ع) و فرزندان امام حسین (ع) پرستاری و ایثارگری کرد.
امام جمعه ساوه بر لزوم هوشیاری در برابر موج شایعه سازی های دشمنان در فضای محازی تاکید کرد و گفت: باید با شایعات به صورت هوشمندانه مقابله کرد.
وی همچنین از مسئولان خواست که با درک شرایط اقتصادی و معیشتی شهروندان، نسبت به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی کوشا باشند.
9930/6539/4896
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.